Festhäftet

Något som jag heller inte har visat är våra festhäften.

image515

Framsidan är i samma papper som kuverten till inbjudningskorten. Färgen som är omöjlig att få en bra bild på.

Vårt festhäfte innehåll mycket av det gamla vanliga.

* Välkommen
* Meny
* 8 sånger, både korta och lite längre. Jag tror att vi hann med alla utan att det kändes för mycket.
* 1999. Det är åtta år sedan brudparet träffades på hultsfredsfestivalen. Då spelade Hole och de fick se Courtney Loves bröst! Minns du mer vad som hände då? (varpå det följer 11 saker som hände det året, både stora och små saker)
* Roliga ordningsregler
* Barncitat om giftemål
* Vilken typ av bröllopsgäst är du? Ett skämtsamt test som jag och min brudvän har gjort.
* Bordsplacering
* Vem är vem? Kort presentation av alla gäster. Vi valde att inte ha någon standardmall för de utan blandade hej vilt, rim med haiku och kortare texter. Dessutom lade vi till korshänvisnar till andra gäster. Både om de hade relation till varandra eller bara ett gemensamt intresse, samma yrke el liknande.
* Barmeny
* Hur du vet att du druckit för mycket (skämtsamt)
* Vad betyder blommorna.
* Texten till vår ingångslåt (Nothing els matters)
* Tack
* Dessutom några bilder på oss, serier och blommor 

image516
Den här hade vi med. Jag älskar den. Speciellt som vi gifte oss borgligt.


Vill någon veta mer om testet eller vilka sånger vi hade med är det bara att höra av sig!



Kommentarer
Postat av: Linda

"Vilken typ av bröllopsgäst är du?" vad gick det testet ut på låter ju jätte skoj, fashineras lite av personlighetstyper osv //linda

Postat av: Sanna

Hej!
Jag ska fixa häftet till min kompis bröllop den 1/9. Hade varit kul med det där testet du skrev om?
Mvh Sanna

2007-08-21 @ 21:27:22
Postat av: Maria

Hejsan.
Jag sitter och ska göra vårt festprogram och när jag läste dom ditt test,"Vilken typ av bröllopsgäst är du?" så tänkte jag att det hade varit kul. så min undrar är om man kanske skulle kunna få se det? och kanske använda sig utav det??
Mvh Maria

2007-08-31 @ 17:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback