Min framtida syhörna

Även om vi bara kommer ha en två ett tag framöver så ska jag ha en syhörna. Så är det bara! D har förstått att detta inte går att diskutera oavsett hur lite utrymme vi har. Han har kapitulerat och letar nu lägenheter där det på planritningen ser ut att få plats en syhörna i hallen, vardagsrummet, skrubben what ever.

Jag har lekt i PS elements:

image560

Den rätt skumma bakgrunden är bara där för att visa att jag ska ha en fondvägg bakom syhörnan för att balansera allt det vita och i stål. Jag vill gärna ha lite indrustilook men det får inte bli för hårt och oinspirerande.

Allt på bilden  (ej inkl symaskin så klart) skulle sammanlagt kosta 2500kr på IKEA där hyllan är det dyraste!

Mycket förvaring är viktigt! Olika lådor som håller ordning på tyg och pysselsaker är ett måste, speciellt om det ska stå på en hylla. Annars blir det bara kaos. Men många små lådor blir dyrt i slutändan.

Vi får se hur det artar sig. Vi ska ju bara hitta en lägenhet först men jag sen lovar jag bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback