Mina skor!

igår var jag och vän I på stan och höstshoppade lite. Det blev en liten höstklänning, en kofta och ett par leggings.

Dessutom blev jag kär.
I dessa:

image549

Och eftersom de är totalt onödiga och ganska oanvändbara så kunde jag ju inte köpa dem. Så jag gick ifrån dem fast det var tungt och svårt så jag nästan grät. Jag var ju kär!

Så kom jag på snilleblixten. -Jag har inte fått någonfödelsedagspresent från pappa!
Ett telefonsamtal senare och de var mina!

Vi är så lyckliga tillsammans.

Min man D får vara med på ett hörn i vårt förhållande, han gillade dem också! De var godkända även om han tyckte att det var ett ganska onödigt inköp med tanke på vår ekonomi.

Nu har vän I's pojkvän D kommit hit och idag ska vi gå på IKEA igen. Vilken lycka. Där ska vi köpa gardiner till I's mamma och äta köttbullar för 16kr.

Kommentarer
Postat av: Soffy

Va fina! Jag förstår att du är kär!

Postat av: mrspitepalt

Vem behöver mat när man har så vackra skor?

2007-08-24 @ 12:02:29
Postat av: vendeley

Urläckra!

2007-08-24 @ 12:30:41
Postat av: mooogn

Sååå snygga skor! :-D

2007-08-24 @ 13:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback