Tapeter

Är inte lätt att hitta på nätet. Vi ska iväg och leta i helgen. Färg och tapet ska inhandlas på lördag är det tänkt. Här går det undan! Men vi har inget val när jag kommer vara borta så mycket. Vi kan inte vänta i två veckor på att jag ska komma hem. D kommer vara ledig på onsdagar så då kommer han att arbeta med renoveringen.

Vi letar efter en ganska mörk tapet till sovrummet. En brun kanske, D verkar vilja ha en bronskimrande på något sätt... ja, fast inte medaljongtapet. Fast han inte vet vad det är, tror jag. Inte svar. Aubergin? Ja, det ska bli kul att leta i butikerna, på nätet är det svårt.

Men jag har kollat runt lite, inte direkt hittat något jag tycker om men...

Döm om min förvåning när D inte alls tyckte denna tapet var galen

image598

Den liknar lite
min klänning jag köpte för ett tag sen.

Nu flyttar vi så jag försvinner några dagar.

Hejhej!

Kommentarer
Postat av: Jane

Utmaning klar!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback