Gnäll, gnäll

Nu är jag less på det här. Jag mår inte bra! Jag är ordentligt förkyld och har verkligen inte tid med det!

Det är massor som måste göras men det finns ingen ork.

Då måste man prioritera:

Skriva uppsats
Slå in julklappar
Göra julgodis
Städa
Pynta

fast allt man orkar är att somna i soffan, bläddra i en tidning och skriva några ord på datorn. Jag intalade mig själv att detta skulle vara snabbt övergående men... det är bara att hoppas att vi står på benen på måndag.

image910

Jag tyckte att jag hade bra koll på allt men då var ju inte förkylningen inräknad. MEN vad ska man göra då? Det går ju inte att göra så mycket åt sånt. Jag ger mig! Det är bara att göra det bästa av situationen och försöka hålla sig till priotiteringslistan.

Kommentarer
Postat av: Vera

Krya på dig-kramar kommer här! Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback