Kalasmiddag mitt i veckan

Igår tyckte vi att vi var värda en kalasmiddag, trots att det var mitt i veckan. Vi hade ju båda varit på läskiga intervjuer, jag och mannen, samtidigt! Konstigt. Det var roligt att jag var en av 37 sökande som blev kallad. Det är bra i sig, även om jag inte får jobbet.

Det blev kött (rostas) med vita bönor och brysselkål stekta tillsammans med vitlök, rödlök och bacon. Supergott!
Det rekomenderar jag verkligen.

image894

Till det ett gott vin och efteråt åt vi äppelpaj med vaniljglass.

Nu måste jag erkänna att jag inte är helt pigg i huvudet idag. Det känns faktiskt som en dålig dag. Det är ju så ibland. Jag har inte lust med någonting. Vill inte plugga, vill inte träna. Vill inte städa fast det verkligen behövs! Vill inte nånting egentligen :( Måste rycka upp mig snart.

Kommentarer
Postat av: Elise

Hur kändes intervjun? *håller tummar och tår*, är det ett jobb du verligen vill ha?
Visst känns det bra att bli kallad till intervju, man ska känna sig stolt och bra att de faktiskt blir intresserad av en även om man nu inte får jobbet. Ibland har de ju även kvar en i tankarna framöver och kan höra av sig senare om allt inte blir som de har tänkt sig.
Hoppas du mår bättre idag och har en fin lucia! :)

2007-12-13 @ 09:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback