Snörvel och stan

Julklapparna är tyvärr inte riktigt färdiga i år. Så som vi (jag) planerat och så som de brukar vara så här dags.

Det känns tugnt idag med tanke på att jag knappt orkar lyfta tekoppen. Orken är inte som den brukar. Men det är väl lika bra att ge sig iväg idag då. Kanske ta bussen... Att cykla känns ju nästan oövervinnerligt. Dessutom är jag ju stressad över uppsatsen och då är det ju inte lika roligt att shoppa.

Och tyvärr är nog stan inte lika tom som på bilden. Eller vad tror du?

image909
bild åhlens

Men det blir nog trevligt och mysigt när jag väl kommer iväg. Om jag är nyäten och uppsminkad, har både magnecyl och nässprey i fickan. Och om jag har pluggat duktigt innan. Sen ska jag njuta av att inte vara stressad bland alla julstressade personer på stan. Jag vet ju vad jag ska ha i alla fall :)

Kommentarer
Postat av: Västmanländska i Skåne

Krya på dig!

Postat av: Karin

God jul! Ha en bra julhelg, kram!!

2007-12-20 @ 22:12:18
URL: http://hemochliv.blogg.se
Postat av: Elise

Ja, det är GALET hur många som väntar till sista minuten med alla julklappsinköp. Du anar inte hur mycket folk vi har haft hos oss dagarna innan jul, helt otroligt! :) Hoppas du kunde njuta trots förkylningen, för lite mysigt är det iaf att gå och julshoppa, så länge man inte behöver känna stressen.

2007-12-23 @ 10:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback