Ambivalence can ruin your life

Det är inte ofta jag är hemma den här tiden på dygnet. Men jag jobbar hemmifrån några timmar idag. Jag har skrivit ett processreferat från barngruppen igår.

Eftersom jag började skriva lite tidigare än arbetsdagen, ungefär vid halv åtta så kan jag ta en paus nu.

Fönstret var så otroligt härligt i solen. Det är -15 och strålande sol och en underbart blå himmel.

fönster

amb

Här får man arbetsro!

Lilla tavlan är en bild urklippt ur en inredningstidningen. Jag minns inte vilket. Både jag och D fastnade genast för visdomsorden "Ambivalence can ruin your life". Vi försöker ofta tänka på det när vi velar om saker och inte riktigt vågar. Man måste våga för att vinna, som det heter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback