Bye bye SOSUM

Igår avgick jag officiellt från posten som SOSUMs ordförande.

Min vän I ringde igår och meddelade att jag nu, efter det allmänna mötet, avgått från mitt uppdrag. Jag var på jobbet då och gick tillbaka till mina handledare och meddelade det. "Har du avgått? Har du gått av?" frågade handledare L. "Nej" sa jag. "Jag känner mig mer hel än på länge!"

Jag har verkligen tyckt att det har varit roligt att sitta som ordförande i studerandeföreningen. Men nu känner jag mig rätt klar med det. Det har i omgångar inneburit mycket jobb och det är helt oavlönat och ibland ouppskattat. Fast jag har fått mycket uppskattning också och då är det kul. Dessutom känner jag att jag har gjort något bra och att jag har lyckats med det jag förutsatte mig att göra: att få igång den rätt sega och bortglömda föreningen till några att räkna med.

middag

och så här trevligt kan man ha när man sitter med i styrelsen för en socionomstuderandeförening.


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag vet! =) Har massor att göra men det mesta är kul som tur är!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback