Det snöar

Idag ska jag på föreläsning om barn i missbruksmiljöer. Det ska bli mycket spännande. Tyvärr missar vi vår grupphandledning på grund av den. Det är synd. Jag gillar handledningen, det är så kul att höra hur de andra har det och hur man tampas med praktikantrollen.

Det är inte alltid så lätt att veta var man ska vara och förhålla sig. Man ska arbeta men inte ta ansvar för det man gör. Alla kanske inte tar en på allvar men det är meningen att man faktiskt ska jobba. Ibland är det svårt, som igår när en klient hälsade på min handledare men helt ignorerade mig.

I eftermiddag har jag skriv- och lästid. Det behöver jag. Jag har mycket att läsa in på mig på och det är svårt att få tid och lugn till det på praktikplatsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback