Hår och make-up

Jag fick lite panik här om dagen när jag efter att ha surfat på BT insett att folk bokar tid för håruppsättning ungefär 9 månader före bröllopet.

Så idag har jag satt mig och ringt runt till massor av frisörer och mycket riktigt, alla var uppbokade. Jag började få panik när äntligen en frisör hade tid för mig. Tack och lov!  Det var ju verkligen inte den billigaste av dem, men, men... vad ska jag göra då?

frisyr
Hair Stylist: Keller's Styling Salon, Spartanburg
Photo By: Eloise Farr, Candler


Får fundera på om jag ska sälja mig på gatan eller äta gröt i fyra månader.

Det verkade bra i alla fall. Det ska bli både konsultation och provuppsättning. Så när jag har kommit över priset så kommer jag nog vara väldigt nöjd.

Men nu har jag ångest. Ska det vara så här?

Kommentarer
Postat av: Ewa

Det kommer nog bli jättebra. Som en prinsessa.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback