Helgen

I fredags gick vi och tog en efterjobbet-öl med D's jobbarkompisar som visade sig vara väldigt trevliga. Sen gick vi hem, lagade mat och slocknade vid tio. En fredag! Vi är så trötta!

På lördagen var det först middag med Is och flickvän M och sen fest och utgång. Själv kom jag inte mer än ut på stället innan jag kom på att jag verkligen var alldeles för trött. Så jag gick hem. Vilket bra beslut! Tråkigt kan tyckas men varför pina sig igenom något som ska vara jättekul? Nästa gång ska jag hålla ut. (nä jag kovar inget) Jag vet, jag är en pensionär.

Hemma somnade jag fort och vaknade inte ens när D kom hem och sen Is och M som hade glömt sina nycklar. Det hade nog kunnat vara ett kärnvapenkrig utan att jag skulle vakna. D var rätt trött han med. Han tyckte att jag snarkade så mycket att han skulle ha öronproppar för att kunna sova men somnade innan han hann sätta i dem!
Nu ska jag snart gå till jobbet. Idag är en lång dag med barngrupp på kvällen. Ska försöka få in ett tränngspass också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback