Brudbukett

Om vad blommor betyder:

http://www.brollopstorget.se/Blommor/blommors_sprak.php


Min brudbukett borde innehålla smörblommor och prästkragar

"Där Du finns vill jag vara - bara då är jag lycklig. Med Dig min älskade vill jag resa till världens ände."

Smörblommor och präskragar skulle ju faktiskt vara fint. Men det är fint med kallor! Det ska jag ha.

132254-129vit


Först hade jag tänkt plocka ängsblommor själv och ha som brudbukett. Eller liljekonvaljer. Sen tänkte jag att jag inte skulle ha någon bukett alls. Jag vägrar hur som helst att lägga ner tusentals kronor på en blombukett som jag ska ha en gång. Jag förstår de som gör det. Jag har all förståelse för de som tycker att det är viktigt med buketten. Men det är aldrig något jag har tänkt på. Jag hade i och för sig aldrig trott att jag skulle gifta mig alls...

När Fru M sa att hon ville göra min brudbukett blev jag jätteglad! Det känns fantastiskt kul att ha en bukett som hon har bundit. Bara för mig, med all kärlek som finns mellan oss. Det är fint! Det är fantastiskt!



(Nu ska jag se om detta funkar:
http://bloggkartan.se/registrera/23899/sundsvall/
för jag bor ju i Sundsvall nu.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback