Komma i form

cam
foto:
www.jocks.se

Nytt år och nya tag, så brukar det ju låta. I år är det så. Jag är ju inte direkt otränad, det skulle jag inte säga. Jag har tränat regelbundet i ett par år nu men jag skulle heller inte säga att jag är i toppform. Till bröllopet ska jag vara i just toppform tänkte jag. Daniel har lovat att hjälpa till och stötta och jag ska köpa dyrt gymkort.

Under hösten har jag nästan bara tränat styrketräning i sunk-byggar-gymet men nu har jag tröttnat på det. Jag tröttnar så fort på saker, det är verkligen ett problem. Nu tänkte jag att jag ska gå på ett gym som har massor av pass att välja bland så att jag omöjligt kan tröttna. Det ligger inget gym i det omårdet där vi bor så det får bli ett gym på stan istället som ligger nära "jobbet" (praktikplatsen).  Jag hade tänkt gå dit idag och kolla hur det ser ut och köpa kort men ironiskt nog har jag så ont i hälsenan att det gör för ont att gå dit. Det får bli imorgon om det är bättre då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback