Grejar med festprogramet

En kort check up vad jag håller hus någånstans:

Fixar med festporgramet idag. Det tar alltid så mycket längre tid än man tror. Längst tid nog det att göra skissen över bordsplaceringen då jag varken kunde göra den i
BT eller bröllopsguidens bordsplaceringsverktyg. Trots det superfina vädret har jag alltså suttit inne från klockan halv ett ungefär. Dess förinnan var jag på stan och hämtade ut våra vigselringar och hälsade på där jag har sommarjobbat tidigare. Jag hämtade upp hemnycklarna till min syster och jag dit och här har jag suttit. Fick mat av systers snälla man och har sedan återgått till pysslandet. Men det blir bra. Tror jag...

Igår kväll hade jag svårt att sova, som vanligt då jag inte har D bredvid mig i sängen. Jag vänjer mig men det brukar ta ett par nätter. Han vittnar om samma sak. Dessutom har de jättevarmt på jobbet och allt han gör är att längta ner till mig!

Senare ikväll ska jag svänga förbi pappa och se en film, det brukar det bli hemma hos honom.

Imorgon är det tid hos frissan igen, denna gång för att få ordning på ögonbrynen, sedan en sväng på stan för de sista inköpen. Därefter ska jag få lunch av min brudvän och vi ska pyssla lite. På kvällen blir det middag och planering hemma hos Lottis. Då ska även välkomstbålen testas. Det är mycket nu men det mesta är under kontroll.

Nu är det verkligen inte många dagar kvar.

Kommentarer
Postat av: madlin

Hoppas de gick bra med festprogrammet! Har noll lust o sätta mig ner med de o fixa.. fast jag borde :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback