Min brudbukett

Dessa bilder var det jag visade för floristen som ska göra min brudbukett.

bordsdekorationbrudbukett3brudbukett 2brudbukett

Den översta bilden är för att visa vilka färger jag vill ha. Jag ska inte ha en fjäril i buketten och framför allt så är det där en bordsdekoration. (jag har fått försvara mig många gånger över den bilden, men jag älskar den).

Den tredje bilden symboliserar att jag vill ha en "busig" bukett och de andra två mer vilken form, storlek, stil och att jag absolut vill att stjälkarna ska synas! Jag tycker att det är finast så och ger ett mer avslappnat intryck vilket jag strävar efter, och hela bröllopet, hoppas jag :)

Hur min bukett kommer se ut det får ni se senare ;)

Bilder från:
Better Hous and Garden
About wedding
Lani Elizabeth

Kommentarer
Postat av: Västmanländska i skåne-exil

Så otroligt vackra bilder. Hoppas din bukett blir lika fin! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback