Idag kom det med posten...

ett underbart paket från Bokia med två rea-böcker och ett fint paraply från Syster Lycklig. Dessutom en inbjudan till 4-årskalas! Inte en räkning så långt ögat når. Ibland är det bara för bra!


Paraplyet var verkligen jättefint men inte helvitt som det ser ut på bilden.
para

Det drar mer åt guld. Mig gör det ingenting men det kan ju vara bra att veta om man ska beställa ett.

En liten sak som gör mig väldigt glad är att jag fick ett personligt brev i paketet från de två lyckliga systrarna. Plus ett litet hänge. Tänk att en sån liten grej kan göra mig glad. Bra service!

Igår tog vi tag i bröllopsplaneringen trots motviljan. Först tog vi en ordentlig promenad för att piggna till lite och få lite idéer. När vi kom hem skrev vi ut planeringskalandern från bröllopstorget. Vi satte STORA bockar för allt som redan var gjort. Sen satte vi oss med penna och papper och skrev listor. En lista för saker som ska göras snarast. En lista för sådant som ska göras nästa gång vi är i Uppsala. Och sen lista för det som kan vänta.

Nu känns det mycket bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback