Månadsrapporteringen

Tillstånd: sjuk!
Vikt: 65,4kg  (-2)

På en månad har jag gått ner två kg. Det är ju inte så mycket men det känns okey. Det är ju i alla fall ett halvt kilo i veckan utan allt för mycket jobb.

Jag har gått upp ett halv kilo sen i måndags. Det känns inte lika okey. Men kanske förståligt eftesom jag inte rört en fena.

Det är bara att ta nya friska tag! (ironiskt)

Men jag är laddad för att lägga in en högre växel. Jag ska bara bli frisk först. Det är så oerhört irreterande att inte kunna följa med sin egen vilja utan behöva hålla sig tillbaka. Det är så typiskt mig att tänka "jamen nu är febern borta så nu kan jag ut och springa" och sen bli jättesjuk igen. Nä, den här gången ska jag bli ordentligt frisk och börja försiktigt.

Nu ska jag äta min gröt och sen gå iväg till ett seminarium om AA's stora bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback