Till oljan

Till matlagningen använder vi vanliga rapsolja. Då köper vi jättebillig, stor, ful euroshopper plastfaska. Den är så förskräcklig. Så vi kom på att vi behöver en snygg flaska att hälla över den i eftersom den alltid står framme. Den stora fula står bredvid de vackra flaskorna med olivolja och kallpressad rapsolja. Fulfulful.

Så idag efter jobbet kollade jag på pljeflaskor. Först tänkte jag mig en glasflaska men fastnade sen för
Cult design's i kermaik.

image225

Och helst skulle jag ju vilja kombinera det med en kruka att ha färsk basilika i, eller vad man för tillfället råkar ha hemma. Så kanske man kan ha en liten skål med flingsalt, en ljusstake och...

image226

Dessutom har jag ju fastnat för det här grytunderlägget som är väldigt smart eftersom det går att variera storleken på det. Jag vill ju helst ha den matchande servetthållaren också. Jag vet inte riktigt hur jag ska förankra den här idén här hemma.

image227

Det var ju bara en flaska till oljan vi skulle ha!

Kommentarer
Postat av: Frida

Nämen titta! Vad kul att du bloggar om våra produkter!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback