Träningsdagen nr 1

Så här tänkte jag att alla mina torsdagar ska vara, (nästan) precis som idag

* vaknar, går upp, dricker vatten och en proteindrink
* går till gymet vilket tar ungefär 25 minuter
* tar en lugn, skön pilatesklass 45 minuter
* går till praktikcentrum för grupphandledning och äter frukost där
* äter lunch med de andra praktikanterna (fast det gjorde jag inte idag tyvärr eftersom jag hade ett pappa-samtal på lunchen)
* går hem och läser eller skriver
* lagar mat och äter en god och välbalanserad måltid
* tränar B
ody step
* sover tidigt

Visst låter det bra?! Hittills känns det mycket bra. Jag har planerat att göra så här tidigare men av någon anledning har det inte blivit av. Då har det blivit antingen pilates eller styrketräning på kvällen. Att träna två pass på en dag är ingen problem när den ena är morgon-pilates. Det räknas knappt. Jag tycker bara att det är ett skönt sätt att vakna. 

Idag ska jag gå på ett Les mills-pass för första gången. Det blir ett Body step. Det ska bli spännande. Jag har även tänkt testa body combat på lördag. Jag har svårt att tro att dessa förkorigraferade passen ska vara bättre än andra men jag får väl se vad jag tycker. Andra verkar ju gilla dem.

image229

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback