"Vad bra, då matchar du ju mig"

Inte kunde jag tro att jag skulle få den reaktionen på mitt skoköp...

Jag som hela eftermiddagen funderat ut och klurat på sätt att försvara mitt skoinköp för D. Och därigenom för mig själv!!

På fredag eftermiddag blev jag upphämtad av D och en jobbarkompis till honom för att åka ner på stan och ta en "after work" på
Stadshuset. Jag börjar lite försiktigt med att säga "jag råkade köpa ett par skor idag..." Jobbarkompisen K säger "Ja, det är konstigt sånt där hur det bara händer ibland." D skrattade och frågade vad det var för några. Jag förklarar och tillägger just att de inte är i samma färg som paraplyet. Det tyckte D inte spelade någon som helst roll och säger "Guld. Vad bra, då matchar du ju mig och min guldiga frock coat"

Ja, tänkt vad bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback