Blä!

Har varit jättetrött hela dagen. Morgonpromenaden var skön med solsken i ansiktet och fågelkvitter. Väl på jobbet smakade kaffet gudomligt gott men jag var trött. Familj-barngruppen på förmiddagen gick hyfsat bra men jag behövde i och för sig mest sitta och fika. Efter lunch började magen säga "aj". Jag tog en sväng på stan och kom tillbaka helt utmattad. Magen knep och bubblade. Eftermiddagspasset var jättejobbigt då jag knappt höll mig vaken och mådde sämre och sämre.

Eftersom D också är dålig tänkte jag att det skulle bli varma mackor och te till middag idag. Men D hade fått starka tabletter av läkaren på hans avdelning så hans nackspärr var bättre och han kände sig friskare i huvudtaget. D tog tag i middagen men jag ville inte ha. Mumsgoda mackor blev det för min del. Men nu är jag rejält hungrig fast vill inte äta pga magen. Jobbigt det där.

Jag tror att det får bli en hallon-jordgubb-banan-smothie på vaniljyoughurt. Åh vad gott. Det ska det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback