Fritidsresor har avbokat vår bröllopsresa!

PANIK!!!

Fick ett brev igår, eftersändning, eftersom vi flyttat. Det står att vi har fem dagar på oss att betala in den sista betalningen till resan. Annars avbokas den. Det är imorgon. Vi har aldrig fått någon faktura!

Ekonomikontoret man skulle ringa, ifall man fortfarande vill ha resan, är inte öppen på helgerna. Vi satt i låååång telefonkö och fick tillslut tag på resesäljarna i Umeå där vi köpt resan. De konstaterade att vår resa av avbokad och att det inte finns några lediga rum på "vårt" hotell!

Det här bara måste lösa sig.

Jag har gråtit på torget mitt i Sundsvall. Så ledsen, arg och besviken. Uppgiven. Vi kommer bråka och bråka tills vi får som vi vill.  Det är ju inte vi som har gjort fel. Vi har inte fått någon faktura och även om vi hade det så har det ju inte gått fem dagar än. Förjävligt.

Vi kan inte få några svar förren på måndag då huvudkontoret öppnar. Tur att vi ska iväg och göra grejer i helgen. Annars hade vi blivit galna. "Kan du säga nånting?" frågade D resesäljaren "jag kommer ju få magsår!"

Men nä, hon kunde inte säga någon eller göra något alls. Hon skulle ringa det första hon gjorde på måndag men...
usch och fy, förfan vad jobbigt det är!

Även om de skulle uppgradera oss eller något som kompensation är det ju inte det vi vill ha. Vill vill ju ha precis det vi beställt. Och tänkt om de inte ens fixar till det?  Nä, nu ska vi ta det lugnt, inte låta tankarna flyga iväg i hemska scenarion. men det är lite svårt.

Kommentarer
Postat av: Anna

Fy vad jobbigt det måste kännas, men försök att koppla av i helgen. Sedan får ni ta tag i detta igen på måndag.
Hoppas det löser sig.

Postat av: Malin A

My god! Jag känner på mig att det kommer att lösa sig men ändå...riktigt jobbigt! Vi har köpt valpen nu förresten :)*vi skickar massa hippiekärlek och rymdblommor och tur till er*

2007-05-26 @ 20:08:02
Postat av: vendeley

Jag hoppas verkligen det löser sig!

2007-05-26 @ 21:03:45
Postat av: madlin

Men nej! De där måste de verkligen styra upp - inte erat fel ju! Hoppas de löser sig, vart ska ni på bröllopsresan?

2007-05-27 @ 12:53:11
URL: http://linjer.blogspot.com
Postat av: Sofie

Usch vad jobbigt! Jag håller tummarna för att det löser sig!

2007-05-27 @ 13:47:38
Postat av: Västmanländska i Skåne-exil

Nej, gumman! Vad förskräckligt! Fy, jag våggar inte tänka på hur ni har det nu, men håller liksom de andra tummarna för att allt löser sig!

2007-05-27 @ 22:56:26
URL: http://ulejbro.blogsome.com
Postat av: kajsabajsa

men vad dryygt! nu när allt var lugnt och stressen lagt sig! men alltså det måste ju lösa sig, de har ju fuckat up, så då måste de väl trolla fram en lösning med.
nu har jag med en blogg! du har inspirerat mig till att börja. hoppas att jag hinner blogga ofta med massor av pyssel!
http://kajsaspyssel.blogg.se
check it out!

2007-05-28 @ 01:23:10
URL: http://kajsaspyssel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback