Städ och tvättdag

En vanlig söndag alltså. Men det går ganska sakta idag. Inte helt kry än. Men det får ta lite tid, det gör ju inget.


Samtidigt som jag städar går jag in bröllopsskorna. Det känns lite 50-tal ;) Fast då skulle det nog matchas med en klänning och blommigt förkläde. Nu är det kakibyxor och linne som gäller.

Gårdagen tillbringades i soffan. HELA dagen. Jag mådde inte alls bra när jag vaknade med huvudvärk och ont i kroppen. När D kom hem vid lunch var han rätt bakis och hade inget emot att tillbringa dagen liggandes bredvid mig. Skönt.

Sitter nu och äter mellanmål, fruksallad med keso. Otroligt gott. Jag gjorde en stoor sats i fredags som jag efter helgens gång har drygat ut med mer frukt. Vi har ätit det med lätt vanlij youghurt som efterrätt och nu med keso som mellanmål.

Nu ska vi fortsätta städa lite och sen gå och handla lite.


Kommentarer
Postat av: Sessan

Såg din rubrik, insåg att jag oxå skulle tvätta ikväll!

Postat av: vendeley

trist å va sjuk. krya på dig! :)

2007-05-07 @ 08:13:03
URL: http://vendeley.blogsome.com
Postat av: Sessan

Asså, beach 2007 är jättenära och nu måste jag verkligen ligga i! Det har gått jättebra nu de här månanderna, men jag har ännu inte nått mitt slutmål än. Hur går det för dig?

2007-05-07 @ 16:58:07
URL: http://sessan82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback