Cup cakes

Jag gjorde cup cakes idag. De blev otroligt goda och mycket uppskattade.

Jag gjorde enligt
Leilas recept både vanliga och choklad. I de "vanliga" hade jag i frysta jordgubbar. Det blev jättegott! I chokladversionen var det Polly.

image747

Vi har redan hunnit ta oss varsin. Vi delade så vi fick en halv var. Så mycket mer orkar man inte av dessa stora och mastiga muffins. Nu fick det snygga jelly bean-fatet som vi fick i bröllopspresent invigas också.

De två småtjejerna som var hos oss fick var sitt litet spöke som jag knåpat ihop. Men det har jag ingen bild på.

image746

Vad tycker ni om den här snyggingen?

Nu ska jag bara försöka hålla mig vaken en stund till innan jag faller i säng. Jag ska jobba min första vakna natt någonsin imorgon och försöker vända lite på dygnet så jag kan hålla mig vaken då.

Kommentarer
Postat av: Soffy

Åh, så fina! Själv ska jag ta en kopp kaffe nu, det vore gott med något sött till...som vi givetvis inte har!

Postat av: Marika på Odlingspyssel

Cupcakesen blev jättesnygga :)

2007-11-04 @ 22:15:05
URL: http://odlingspyssel.blogg.se
Postat av: Tomtens Dotter

Ohh vad gott det ser ut!
Sitter hemma och dregglar lite haha

2007-11-06 @ 20:56:43
URL: http://tomtensdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback