Pysselpanik

Usch, jag är verkligen stressad nu. I måndags så tyckte jag att allt gick så bra. Jag kände verkligen att c-uppsatsen skulle bli av och dessutom rätt bra.
I tisdags känndes det inte alls lika bra. Jag började tveka angående den andra teorin jag ska använda och dagen gick åt till att läsa och fundera vilket inte ger något i textväg vilket ger en känsla av att man inte gjort något. Stressen började komma.
Sen var det igår! Ja, ni vet ju redan. När jag gick och lade mig hade jag så ont i huvudet att jag bara ville gråta. Trots huvudvärkstabletter, rött te och Leilas jul på teve.

Och jag som bara vill pyssla!


image860
bilder från cox&cox och sia

Det är min standard önskan när jag blir stressad. Jag vill pyssla!

Min man tror för övrigt att jag har blivit knäpp som ställt ut en skål med kryddor. Han höll dessutom på att slänga skräp i den igår kväll innan han kom på att det inte var en skräpskål som stod framme. Jag tycker i alla fall att det är fint. Och luktar underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback