Shoppingrunda med julfeelings

Idag har jag varit på stan. Det var riktigt skönt att gå själv! (utan han som muttrar och sätter sig i en fotölj och ser helt misserabel ut så fort jag ska testa en tröja eller två).

Det var inte så mycket folk och hur högtalarna på vissa butiker spelades det lite julmusik. Det var riktigt trevligt faktiskt.

Jag har köpt några julklappar, lite fint snöre och tyg till julgardiner i köket. Nu måste jag bara se till att hinna sy gardiner innan adventsfikat på söndag. Och vi som ska bort fredag till lördag också. Synd att Åhlens inte visar sina tyger på hemsidan för de är riktigt fina. En av dem är det som ska bli julgardin.

image852
Åhlnes

Jag har ingenting emot om min julaftonskväll liknar det här!

Det röda fina glaset med ljus i kollade jag in i dag. Det fanns i jättesnygg lila färg också. Men 85kr för ett ljus!? Tror inte det.

Det bäst med dagens shoppingrunda är att jag äntligen hittade en vinterkappas om jag gillar. Och den var på rea! Tjoho!

Kommentarer
Postat av: Madelene Nattfrost

Ja, det där ljuset har jag också kikat på... men det är alldeles för dyrt! Även om man kan tänkas använda den som ljuskopp senare...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback