Tevefri vecka

Har jag sagt det?

image814

Jag och mannen har hade en tevefri vecka (nästan) förra veckan. Det var väldigt skönt. Vi tycker att vi fick mer tid och var mindre stressade. Förut kunde det vara så att vi stressade för att bli klara med något bara för att hinna till det eller det programmet eller bara för att lägga sig ner i soffan och slappa. Nu får saker ta den tid det tar. Härligt.

Ja utvärderingen fick ju klart godkänt. Så vi fortsätter. Inte slaviskt som förra veckan men mest utan. Jag tänker ju inte missa Leilas julprogram på onsdag heller!

image815

Det vi såg på teve för dubbelavsnitten av Greys anatomy. Vi var hemma hos min syster i söndags när det satte igång så vi blev kvar i deras soffa medan resten av familjen rev ner en säng och monterade upp den i ett annat rum. Trevliga gäster! Men vi hade med oss bullar! :)

Förövrigt har helgen bestått i bastu, treårskalas, jobb, däckbyten och lite annat. Lugnt och skönt. Det behövs det med ibland.


Kommentarer
Postat av: Linda

Vi ser nästan aldrig TV. Men däremot ser vi massor av film/serier på dvd. Det är så skönt att slippa vara styrd av tider. Man kan börja titta 11 över 10 eller ta två avsnitt samma kväll om man är sugen. Det enda vi brukar titta på är faktiskt Plus. men vi följer många olika serier på dvd (eller nedtankat) Lost, Supernational, House, Medium, 2400....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback