Denna kurs är slut i alla fall

Nu är det bara en fempoängare kvar tills det är dags att skriva uppsats och jag får vara hemma. Jag längtar!

Vi har just haft ett avslutande, examinerande seminarium på min kvalitet och utveklingskurs vilket var förvånandsvärt intressant!

Nu ska jag ta mig hem, äta lunch och sen gå och simma. Ikväll är jag bjuden på middag hos min gamla granne här i Umeå. Det ska bli jättekul!

Imorgon ska jag följa med Farbror O och Fru M till deras landställe och stanna över natten. Det brukar alltid vara mycket trevligt, härligt och avslappnande. Jag åkte ut till dem i deras hus på landet i tisdagsmorse och dagen där började med att jag och Farbror O tog hundarna och gick ut i skogen och plockade svamt. Underbart sätt att starta en dag!

Sen åkte farbror till jobbet och jag och hundarna skrev hemtenta. Det gick supersmidigt, det gäller bara att bli godkännd också...

På kvällen åt vi fantastisk svampsoppa och ett glas rödvin. Morgonen efter bar det ut i skogen igen innan vi alla åkte in till stan.

Kommentarer
Postat av: Västmanländska i skåne-exil

Låter mysigt. Trevlig helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback