Ofrivillig matchning...

Haha, ibland är det lite roligt hur väl saker matchar utan att det var riktigt meningen

image673

Vi ska göra iordning mer ordentlig i vårt badrum. Fast vi upptäckte att pengarna nog inte riktigt räcker så när vi ska göra om är en annan fråga.

Så länge slängde jag upp några tavlor, ljusstaken och elefanten som vi hade i vårt förra badrum. Eftersom vi har ett litet fönster i badrummet är det givet med växter. Tänkt att allt detta skulle matcha min ansiktstvätt så bra.

Kommentarer
Postat av: Västmanländska i Skåne-exil

Så fint :)

Postat av: Soffy

Ja visst är det roligt och lite mysko när man upptäcker att det matchar! Jag tror inte det är slumpen, man har nog världens koll i bakhuvudet! Så fint det blev!

2007-10-18 @ 10:43:34
Postat av: Evasleva

haha, jag har inte sett tidigare att jag själv är med på bilden!

2007-10-23 @ 19:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback