Deppdag

Har just upptäckt att jag nästa gång jag åker upp till Umeå inte kan åka hem på jättelänge, flera veckor och det är så otroligt, jävla deppigt att hela min dag är förstörd. Och jag vet... andra har det värre, bla bla, bra för förhållandet att få längta efter varandra och annan crap. Det är inte sant! Vårt äktenskap mår bra av att vi får vara tillsammans. Så det så!

Och dessutom är det så här jag känner, så försök inte få det att verka mindre än det är! Då blir jag arg på dig med!

Nu ska jag plugga, plugga, plugga. D är i lägenheten och målar. Och jag ska läsa, läsa, läsa tills färgen är slut och älsklingen kommer hem.

Dessutom har jag typ gått upp de kilon som jag gick ner till bröllopet och lovat mig själv att inte gå upp igen. Så det blev en löprunda imorse och en hel del själförbråelse.

Och ute är det tråk-regnväder fast de på teve säger att det ska bli 20 grader idag. Jag tror er inte! Och det var blött i löpspåret och skorna blev leriga.

Jävla skitdag!

Kommentarer
Postat av: Soffy

Jag förstår dig precis, och jag tycker att man har rätt att deppa om man känner sig deppig! Det är så jobbigt med folk som ska peppa när man inte vill! (Men jag hoppas din jävla skitdag blir bra ändå...)

Postat av: Västmanländska i skåne-exil

Hej tjejen! Det låter inte roligt alls att vara ifårn sin man så länge. Deppa om du känner för det. Man behöver inte vara så himla behärskad hela tiden!

2007-09-24 @ 13:06:58
URL: http://ulejbro.blogsome.com
Postat av: mrspitepalt

Det är klart att du har rätt att deppa, vara isär suger! Jag känner med dig, vännen!

2007-09-24 @ 13:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback