Huvudet upp och fötterna ner

Gårdagens skitdag slutade något bättre med kinabuffé och bio. Men det tog lång tid. Jag gick runt och var sur på allt och alla nästan hela dagen. Sorgligt nog tror jag att detta humör kommer komma tillbaka snart igen, inget har ju förändrats och jag vägrar ju acceptera det. Tack för att ni inte försökte muntra upp mig :)

Nu har jag bestämt att inte åka tillbaka förren till måndag fast det innebär missad föreläsning som jag verkligen borde gå på. Kuggar jag den här tentan så får det väl vara så då. Det kanske är bra för karaktären eller nåt?

Nu har vi tagit oss an varagsrummet i vår lägenhet. Hallen ser nu ut som en härlig pastellig karamell. Det är så fint! Vi räknar med att kunna flytta in nästa helg! Underbart. Fast förstå att det bli ännu värre att åka därifrån söndag kväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback