Lite omflyttning på gång

Evasleva -letar efter balans komme flytta på sig. Den här bloggen gick ju i en helt annan riktning än vad som var meningen från början. Så det kan gå! :)

Nu när jag har börjat lite smått, på min c-uppsats som ska handla om hälsobefrämjande livsstilsförändringar känner jag att det är dags att ge "evasleva -letar efter balans" en chans. Hon kommer snart att förflytta sig till
www.letarbalans.blogspot.com (bara för att det är kul att testa något nytt).

På den här adressen kommer "evasleva -pysslar för att överleva" ta över men fortsätta på samma sätt fast utan de hälsorelterade inlägg som ibland ramlar över er.

Det kanske tar sin lilla tid men det är på gång. När jag har en egen dator förväntar jag mig att det blir klar.


image648

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback