Och en fläkt från asien

Genom underbara Inredningsbloggen hittade jag denna härliga webbutik Minh med inredning och småsaker från Vietnam.

Smakprov:

rislampatyg


burk
Och jag som har fastnat för bukar just nu. Jag gör nu det, hänger upp mig på saker som ni vet. Denna skulle ju passa såååå bra i vårt nya kök med turkosa väggar och mörkbetsade möbler!



hårnål

Och denna lilla, vackra väckte också ha-begär: en hårnål

Men det får nog vänta till vår planerade Vietnam och Kombodjaresa och istället köka saker på plats. Vi får väl se hur det blir, det är svårt att veta med saker som ligger över ett år fram i tiden. Tid och pengar.... men vi vill!

Kommentarer
Postat av: Karro

Åh, jag ska till Vietnam i vinter!!! Blev oxå kär i Minh-butiken, så mycket härliga saker!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback