På återseende

För att citera Säker

"jag vill inte gå på återträff och återträffa dig"

Vem behöver klassåterträffar när face book finns?

Jag pratade med min vän R igår som för övrigt ringde för att han tagit körkort! Jättegrattis! Vi pratade också om en gemensam vän till oss och jag funderade på hur vi skulle få honom med oss på en fika. - Lägg inte det som ett event på face book, sa R. Så det har jag gjort nu :)

Många har ett ambivalent förhållande till face book, så även jag. Man kanske inte vill bli hittad.... inte av alla, inte jämt kanske... eller? Det är också roligt att de som är med men hävdar att de inte är intresserade trots allt krigar med sina vampyrer och annat. Absolut inget fel i det. Det är ju ambivalent. Jag förstår det. Det är lika bra att ge sig, det kommer ändå bara bli större och större det här. Det kommer nog vara svårt att stanna utanför.

If you can't beat them, join them, eller vad är det man säger?

Hur som helst är det ett effektivt tidsfördriv när man har svårt att plugga. Kanske ska kolla i lite inredningsbutiker istället.... men först några sidor till.

Kommentarer
Postat av: Karro

facebook har blivit som en drog! det är jättekul, men man vill kolla hela tiden!

Postat av: vendeley

jag är inte särskilt imponerad av facebook ännu. för några veckor sen damp det ner en lapp från klassfest what ever. dax för återträff. 10 år sen jag gick ut nian. jippie eller nått... jag kände väl ungefär som säkert sjunger! :)

2007-09-13 @ 10:00:07
URL: http://vendeley.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback