Tillbaka några dagar

Hejhej

Nu är jag tillbaka några dagar innan jag återvänder till kylan i Umeå.

Jag tror jag börjar bli lite förkyld, ögonen och näsan rinner och jag känner mig lite hängig men inget kommer få mig att missa kvällens fest. Min brudvän R och hans flickvän S har hejdå-fest ikväll. R flyttar till Cranfield, England på måndag och S flyttar till Milano på onsdag. Minst ett år blir de borta. Mycket tråkigt tycker vi som ju äntligen kommit tillbaka till den stad där de bor. Men nej.. Åh jag hoppas verkligen att de får det superbra.

Resten av helgen kommer användas till att hjälpa R att flytta sina grejer till ett förråd samt fortsätta med lägenheten.

Just kom min älskling in genom dörren med ett par flaskor vin i ryggsäcken. Så... hedjå!

TREVLIG HELG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback