Vem är du?

Konstiga personlighetstest sitter aldrig fel närman egentligen ska läsa "Utvärdering i politik och förvaltning" (låter det upphetsande?)

You are Sookie. You are bubbly, fun, and a little klutzy. You are devoted and passionate--sometimes to the point of obsession

Tänk igår var det sista avsnittet av Gilmore grils! Det är verkligen jättetråkigt, det har länge varit min "må bra"-serie. I love it! Nu önskar jag mig självklart alla avsnitt i julklapp. Undrar hur många säsonger som finns på box?
Fler test här: http://www.brainfall.com/

Kommentarer
Postat av: Västmanländska i Skåne-exil

Ja, visst är det trist att det är slut. Det är absolut en favoritserie. Mannen gillade den inte först. "Ska du nu se det där "prata fort"-programmet igen" sa han, men sen blev han lika fast som jag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback