Så vad händer?

Maken ska ut och köra på fredagskvällen och råkar välta MCn när han ska ta av låset!

Nu är den trasig!

Maken är ledsen.

Jag är trött...



Skönt med helg!
Det här käns som den första "riktiga" jobbveckan. Alltså den första veckan då jag har haft att göra från morgon till kväll och måste ta massa jobbiga beslut. Fredag eftermiddag var inget undantag! Ojoj, då hopar sig allting.

Vid halv fem smet jag iväg och tog en runda på stan. Jag fyndade riktigt fina tröjor på rean! Jag är riktigt nöjd :)

Nu sitter jag och dricker en folköl och äter popcorn! Igår fick jag visa leg på ICA när jag köpte 2,8% öl, hihi. Nu har jag blivit så gammal att jag tycker att det är bra.

Kommentarer
Postat av: Detsvartataket

Näääää!!! Stackarn!! Vad tråkigt!!!
Hoppas det löser sig!
Trevlig helg och kram

Postat av: Lotta

ooo noooo! hoppas de löser sig och att han inte skadade sig!

2008-04-12 @ 09:37:21
URL: http://www.gottablandat.wordpress.com
Postat av: susanne

nejjjjjjj det får bara inte hända......blev det mkt skador? Gubben klarade han sig? Jag skulle oxå bli super glad om jag var tvungen att visa leg.....jag blir ju snart 41.....hahah.../kram

2008-04-12 @ 09:48:29
URL: http://angelsusanne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback