Livet snurrar på

ibland kanske lite fort.

Denna vecka har jag fått ett nytt jobb, jag ska börja det nya jobbet på måndag, ställa om, ställa in, avsluta, förbereda (praktiskt och mentalt), intensivkurs i yoga och pappa ska opereras idag.

Jag är lite trött i huvudet nu. Det mesta är ju roligt av det som händer. Yoga och roligt, nytt jobb. Operationer är inte alls kul men å andra sidan har han väntat på den här operationen väldigt länge. Han är orolig (jag med) men väntan är över i alla fall. Det är bra!

Kommentarer
Postat av: Soffy

Det är mycket som händer i ditt liv! Hoppas allt din pappas operation går bra!

Postat av: S

Hoppas att operatioenen går bra!

2008-08-30 @ 09:17:12
URL: http://cuddly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback