Extra mycket fredag när man jobbat

image1036

Jag har just kommit hem från ett svettigt pass på en sån där cross trainer. Träningskompis A bangade i sista stund så jag tog tillfället i akt att köra 30 svettiga, konditionsminturar innan jag cyklade hem i stark motvind. Nu väntar jag på att maken ska komma hem, då blir det äggmackor och sedan att tungt stykepass i gymet. Jag började jobba klockan 7 imorse.

Helgen är kommen och idag blir det lugn kväll och imorgon fest. På söndag tvätt. En hyfsat vanligt helg. Men inflyttningsfesten på lördag ska bli jättekul! Paret som har festen flyttade in i sin lägenhet ett halvår före oss men de har sin inflyttningsfest ett halvår efter oss! Så det var på tiden! :)

Vad gör du i helgen?

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har tagit det lungt ikväll. Gjort roliga fotogrejer på www.morphthing.com. Ett tips för atts e era framtisa barn :D haha
Imorrn ska jag först o käka o sen teater med päronen, sen födelsedagsfest. Och på söndag städ och målning i ÖFAs lokal.
Ja det var det :)
Kram o tack för examensfesten!!

2008-02-23 @ 01:14:20
Postat av: Ewa

Jag har awardat dig!

Postat av: Elise

Jag jobbar hela helgen. Men jag hade kortdag idag (10-15) och söndagarna har vi ju bara öppet 12-16, så det är inte så betungande ändå. :)
Men idag ska det mysas framför melodifestivalen med räkor och vitlöksbaguetter. :)

2008-02-23 @ 19:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback