Inredningstidningar

image1016

Ibland rensar svärmor bland sina inredningstidningar och då får jag en bunt.

Mendont knä och huvudvärk , som hållt mig hemma, har jag legat i soffan (du ser hur härligt tillknöglade kuddarna är), med en kopp te och läst tidningar. Många tidningar!

House and Garden är inte riktigt min tidningar jag kommit fram till, men Allt i Hemmet gillar jag riktigt mycket. De har tips och idér som går att förverkliga inte bara gods och världens dyraste möbler i ett vackert stenhus i Provance (åh, vad jag skulle älska det!). Den brittiska tidningar Ideal Home var riktigt trevlig också.

Jag river ur det jag tycker är snyggt och om det är några bra tips och sätter in i en pärm. Det är ju ett bra tips för att slippa hundratals tidskriftssamlare som i alla fall inte få plats hemma hos oss.
.

Kommentarer
Postat av: mrspitepalt

JAg gillar inte de där snoffsiga tidnignarna där allt är vitt och lantligt och romantiskt. Det är inte min stil. Bättre som du säger med Allt i hemmet, de har faktiskt saker man kan ha råd med, och vill ha.

2008-02-14 @ 08:27:48
Postat av: Marikapå Odlingspyssel

Åååå en sådan svärmor skulla man ha, då skulle min tiningsekonomi se betydligt bättre ut :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback