Jag lever

men det är knapt!
Jag har varit på ett sjukt jobbigt träningspass idag. Och jag är fortfarande helt slut! Fast jag och träningskompis M kom hem vid 13 och hade både hunnit äta bananer och bastat!

Superskönt var det i alla fall. Jag tror att maken är stolt över oss :)

Mottagningen i lördags måste jag säga var riktigt lyckad. Trots att alla ungefär 30 gäster kom samtidigt och det blev kö ut på gården fick alla plats. Folk satt lite här och där i vår lilla tvåa men finns det hjärterum... 2 hundra och massa barn var det också. Jättekul!

Maten var till belåtenhet och det mousserande vinet gick åt i all hast :)
Massor av vackra blommor och fina presenter fick jag också!

Pappa fotade lite. Knappt några bilder på mig dock. Men i alla fall ett kort med kaffekoppen i högsta hugg.
Så klart!

mkaffebarnkök132254-1025

Självklart glöms det bort att ta kort på alla den goda maten. Tack Syster och Svärmor för hjälpen!

Här är sist i alla fall en liten kille som fått nog!

På kvällen kom det glada vänner på besök och sent i säng kom vi och de övernattende vännerna.

Kommentarer
Postat av: kajsa

ja det var verkligen en lyckad tillställning, tack!

haklapparna är morsans.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback