Liten shoppingtur

Jag är så duktig på att handla på rea. Allvarligt så handlar jag nog nästan uteslutande på rea... Det är kanske trist, menn sant.

hjärta

Lilla hjärtat var dock inte billigare än vanligt. Kanske dyrare till och med? Men inte var det så dyrt för det. Det pryder i alla fall sin halvt ihoptorkade växt som D fick i födelsedagspresent. Det var inte så länge sen men redan har halva dött. Den kräver otroligt jämn vattning och när vi var borta en helg så möttes vi inte av en glad syn när vi kom hem.

lyktor

De röda lyktorna har jag spanat in länge. Jag tycker de är jättefina och kommer passa bra på vår balkong i vår. Nu fick jag dem båda två för 35kr! Kan det bli bättre? Det är så roligt när man hittar något på rea som man gått och kollat på.

stickning

Till mina garner har jag varit inne på att köpa en sån här korg ett tag. Och nu stod den där, på rea och allt :)

På min shoppingtur köpte jag dessutom fyra små ljus i form av fåglar och ett litet smyckeskrin i glas. Hela kalaset gick på 180kr :)

Efter shoppingturen i måndags gick jag hem till svärmor och drack kaffe. Mitt knä var inte så glad på mig så jag fick skjuts hem därifrån. På vägen svängde vi in på Coop forum och vad hittar jag där om inte en cerise margarethe-skål, 3 liter, för 99kr! Vilken fyndardag! När dessa skålar har nedsatt pris är det alltid de vita eller röda, vilket jag inte vill ha.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Wow, sicken tur du haft! Fynda är roligt :) hihi. Ha en fin dag! Kram, Sofie

Postat av: Maria

Jag är också bra på att handla på rea, det är ju perfekt när man kan få tag på saker billigare än innan..och att man klarar av att vänta in en ev rea...

2008-02-14 @ 09:06:25
URL: http://jagblommar.blogspot.com
Postat av: Kristina

Ja det är ju det! Men det ska nog gå bra det med :)
Ha en toppenbra allahjärtansdag!

2008-02-14 @ 11:36:00
URL: http://xtina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback