Vad ska jag göra?

Frysen är full!
(och just nu är det inte en bra sak)

Kommentarer
Postat av: Elise

Det är kanske dags att börja äta lite av det som finns i frysen också? :) Eller knacka på hos grannen och be om att få låna deras? ;)

2008-02-12 @ 17:27:11
Postat av: Markus

Haha, min är nästa tom. Du kan få låna lite plats ;)

2008-02-12 @ 21:03:10
Postat av: Sys

Synd att det inte är en massa minusgrader ute! Du får vänta med att fylla på tills du kan ta ut lite (sätt ut det på balkongen på torsdag så tinar det långsamt och håller sig tills på lördag). Vi vill ju inte bli magsjuka. Det betyder kanske att jag INTE ska komma över med mitt bidrag :)

2008-02-12 @ 21:26:01
Postat av: Evasleva

Nä, det är nog bäst att du låter bli!

Postat av: Soffy

Har ni balkong så kanske en kylväska och kylklampar? Annars så kanske ni kan hyra in er hos ngn?

2008-02-13 @ 09:15:31
URL: http://tillsoffy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback