Andras rum

Jag gissar att jag är jättesen med det här men jag har just hittat till sidan Styleroom.
Där lägger inredningstoka personer ut bilder på sina hem och man kan sedan kommentera dem. Man kan också lägg ut en bild på ett inredningsproblem man har och sedan vänta sig hjälp från andra läsare.

image958
Här är tillexempel en 23-årig tjejs studentrum.

Det här är ju mycket bättre en de hemskt stylade reportagen i inredningstidningarna som tycks leva i dockhus som Mrs Pitepalt påpekade här.

Svenska rum visar också vanliga svenska rum och här verkar det inte vara inredningsintresserade personer som lägger ut bilder på sina hem så jag tror inte att man kan bli lika inspirerad här.. Men roligt att få kika in hemma hos andra är det ju! ;)

image959


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Men HAN behöver styleguidning! AJ i ögat! :)

Postat av: Elisabeth

ooops - inte nog med att jag var oförskämd jag felkönade hemmets ägare oxå...
Jag går & skäms i ett hörn en stund! ;)

2008-01-25 @ 13:49:49
URL: http://levaleende.blogg.se
Postat av: Marikapå Odlingspyssel

DEn 23-åriga tjejens rum är väldigt snyggt på ett kitchigt sätt. Jag undrar om de använder plastflamingon till något mer än bara dekoration? :)

2008-01-26 @ 11:10:03
URL: http://odlingspyssel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback