Gott nytt år!

Jag lyckas inte föra över bilderna från vår videokamera till datorn. Nu känner jag mig väldigt inkompetent. Men jag skyller på att jag inte har ätit frukost än och gör ett nytt försök senare.

Nyårsfirandet var supertrevligt!

image918

Vi tog in på hotell på eftermiddagen och gjorde där i ordning oss och drack champagne och åt lite godsaker vi tagit med oss. Vid sju var det supé på en restaurang i stan. Vår bokning som skedde via hotellet hade tydligen försvunnit men det sköttes bra. Vi fick vänta lite medan de fixade fram ett nytt bord och vi fick en gratis fördrink och superbra service hela kvällen. Maten var över förväntan god. Vi satt vid bordet bredvid två par i 50-60 års åldern vilka visade sig vara mycket trevligt bordsällskap.

Tolvslaget firade vi ute i trädgården, med ett glas skumpa i handen, tittandes på fyrverkerier och konstaterande att det här ju måste ha varit det bästa året hittlls eftersom vi blivit man och fru.

Efter tolvslaget dök det upp kompisar och vi dansade hela natten!

Nu har jag träningsvärk i rumpan. Jag är inte vad att springa runt i massor av timmar i högklackadeskor.

Gott nytt år!

Kommentarer
Postat av: Västmanländska i Skåne

Låter som ett superhärligt nyår! :)

Postat av: Elise

Skulle precis skriva exakt samma mening som föregående skribent... :D Låter som ett supert nyår! :)

2008-01-02 @ 20:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback