Tack för tipsen!

Tack för era snälla tips om övningskörning.
Idag känns det faktiskt bättre än det någonsin gjort. Orden -Vi måste prioritera att övningsköra idag, har kommit från mina läppar.

Sista yogaklassen på helgkrusen har varit. Ashtangayoga känns riktigt kul och jag hoppas att jag kan fortsätta med nybörjarkursen. Igår var jag helt slut. Jag somnade efter lunchen och gick och lade mig vid tio igår kväll :) Träningsvärk både här och där. Men bra värk!

D är med syskonbarnen och badar på äventyrsbadet. jag är lite avis för det är ju så kul och leka och det var länge sen jag träffade ungarna. Jag får istället ta och göra mig en fruktsallad att äta med keso till lunch.

Hoppas ni haft en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback