Fredagsmys och lördagskalas

Fredagskvällar är bara för härliga!

Den började med att maken och jag gick till gymet. När vi kom hem åt vi en fantastisk god middag. Entrecot, klyftpotatis och en supergod sallad. Låter kanske väldigt vardagligt för vissa men för oss som nästan aldrig äter kött känns det riktigt lyxigt. Jag satsade på vin istället för huvudvärkstabletter som inte fungerade i alla fall.

sallad

kamera
Läsa instruktionsboken till kameran medan D leker med den

fredag

Vännerna M&M med hunden C kom på en spontanvisit men en BiB rosévin. Såna gäster är alltid välkomna!
Det var premiär för balkongkväll! Lite kallt var det men med filtar och vin i glasen gick det bra.

Dagen efter åkte vi på MC-tur till Steningeslott och picnicade i gröngräset. På kvällen var det vår tur att gästa M&M för mat ,mer vin och schlagerfestival! Supertrevlig dag.

image1176

Kommentarer
Postat av: Soffy

Så gott & trevligt! Entrecote är lyx för mig med, goood lyx!

2008-05-29 @ 09:08:37
Postat av: Sofie

Härligt det lät och såg ut! :) Vilka fina, skarpa bilder kameran tar.

Kram, Sofie

Postat av: Petra

Hej
Läste om din huvudvärk. Usch, det låter väldigt otrevligt. Jag hade själv kraftig huvudvärk i flera dagar för ett tag sen. Sambon, som är läkare, började bli lite nervös och skickade mig till en kiropraktor. Denne kom fram till att något låst sig bak i nacken och efter ett par behandlingar släppte huvudvärken. Det var också efter en väldigt arbetsintensiv period. Det kanske kan vara värt att testa? Särskilt med tanke på de råden du fick av läkaren...

Lycka till och krya på dig!

/Petra, som fått mycket inspiration från din blogg

2008-05-29 @ 15:16:39
Postat av: Karro

Såg superhärligt ut! Gott med entrecote, äter det inte heller det så ofta, så det tillhör kategori lyx tycker jag!

2008-05-29 @ 17:06:35
URL: http://www.karro78.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback