Fredag igen

Jag fattar inte... Ibland när jag ska lägga in en bild får jag inte det med motivringen att en popupblockerar har spärrat den funktionen. Jag har ingen sån! När jag försöker rätt till det hela går det inte eftersom den funktionen inte alls är på :(

Hur som helst,
en limpa är i ugnen. Jag jobbar hemifrån. När jag ska plugga till utbildningen jag går genom jobbet funkar det helt enkelt inte att vara på arbetet. Då blir jag bara störd hela tiden.

Nu kan jag dricka te, röra ihop ett bröd som sköter sig självt och får massor gjort. Det är skönt.

men ingen bild får ni...

Ikväll kommer maken hem lite sent och sen ska vi äta gott och bara ta det lugnt. Imorgon blir det långpromenad med vänner; lite glöggdrickning och på kvällen inflyttningsfest hos svåger och svägerska:

På söndag ska vi fira far genom att bjuda honom på palt.


Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: J o h a n n a - Inredning & pyssel

Hoppas att du får en trevlig helg!

Postat av: Ylva

Bulle i ugnen läste jag!

2008-11-11 @ 10:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback