Hur gick det till?

Ojojoj, trött. Väntar på att maken ska slira förbi med bilen och ta mig hem.

idag blir det svamp- och lingonsoppa. Nä... läste fel på matlistan igår. Linssoppa skulle det vara.

Fullrulle hela dagen. Inte alltid roliga saker. Imorgon blir likadan. Jag tror jag behöver helg nu. trött. Fullrulle hela veckan...

Imorgon ska jag bland annat ha oförberett ha sex- och samlevnadslektion med tjejerna i en åtta. Det bestämdes i eftermiddags. Men det går nog bra. Det är ju roligt egentligen
 
bara jag får sova.

Jag gillar mitt jobb.



Här är fint att vila
När jag är trött längtar jag alltid ut. Ut i skogen, ut på fjället där himlen är hög, luften är lätt att andas och allt är lätt.

Kommentarer
Postat av: E

Hej!



Tack för kommentaren i min blogg! Jag gillar också det överkastet väldigt mycket, köpte det i Istanbul för ett par år sedan.



Jag är också pysselsugen, jag tror nästan jag har fått pysselfnatt! Jag brukar inte vara så jättepysslig annars men jag tror jag har blivit inspirerad av alla inrednings- och pysselbloggar!



Jag gillar din blogg jättemycket, det är en jättekul blandning! Lycka till med flytten!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback